torsdag 29. september 2011

soverom prosjekter

Det er farlig å å bli inspirert.Har fått mange gode ideer og tips i dag=0)har funnet en ny blogg i dag.Anbefaller alle å gå inn å ta en titt på Kjerstis lykke og tips og insperasjon til hjemme.så nå er det vårt soverom og Amalie Louise sitt som er tema her hjemme for meg<3vårt soverom malte jeg hvit i sommer.Amalie Louise sitt er enda ikke malt så det må gjøres før jeg stter igang noe annet.Senge gavel til oss er funnet<3endelig.
Dette nattborde var jeg så heldig å få av vår kjære nabo.han skulle kasste det,men nå er det mitt<3Ådet passa perfekt på det nye soverome vårt.Huse vårt har bare to soverom.Et stort og et lite.vi tok det lille i sommer så prinsessa vår skulle få litt støre rom å leke på<3Så da passa dette perfekt på et lite soverom.har også fått tak i et gamelt sminke bord/kommode til vårt soverom.det skal pusses å males.

Måtte bare ta med dette bilde fra hagen i dag<3er jo regne sommer være i dag.Ha en fin fin dag i det deilige være<3

2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Ah! Lekkert!
    Slike liknande nattbord har eg og etter oldemor Astrid..

    Takk for fine ord både i bloggen min og din ;) ♥

    Ja, eg kan legge ut bilder av vitrineskapet..Må vente på dagslyset, så eg får teke bilde..
    tek ALLTID bilda i godt dagslys.. :)

    God fredag ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Då har eg posta innlegg om vitrineskapet ;)

    GOD LAURDAG ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett