onsdag 18. januar 2012

Tine K home og lopper



I går ble bloggen min valgt ut sammen med 49 andre bloggere av 200 bloggere på kremmerhuset ting & sånt sin blogg. Det var veldig moro. Å hvite at noen liker det du gjør,det varmer godt det<3
Tusen takk for alle koselige kommentarer på bloggen min.Setter stor pris på de<3

Idag har vi fått inn litt vår blomster. Fikk en del Tine K home potter til jul. Og de har kommet godt med. Har blitt veldig glad i de. De store var litt vanskelig siden de er runde og så store,men nå er de i orden og ble veldig fornøyd. 


LOPPE FUNNE MITT <3

Denne puffen er en gammel soveromms puff som man kan lukke opp å ha ting oppi. Fargen var blå på kanten nederst og gul akti resten. Men jeg malte den hvit og trakk om toppen. Min kjære vennine har vert så snill å strikka en topp til meg også<3. Ble veldig førnøyd nå. Før hadde jeg kasser på gulve til dvd. Men jeg måtte tørke støv av de hver dag å det gidder ikke jeg. Så fant vi denne og vips så fikk dvd og ladere til macene et sted å bo<3
Ble mye bilder i dag gitt,men men...

Ha en super fin dag alle sammen<3
Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar