lørdag 25. februar 2012

Hipp Hurra!!

Hipp Hurra!!For min kjære som hadde bursdag forje uke. Da kosa vi oss med  god mat og familie. Min venninne som har bloggen Harmonisk Anbefalte å prøve disse ost og skinke muffinsene, så da måtte vi jo det. Å de falt veldig i smak.De passer perfekt til familie bursdag for store og små. Oppskriften finner du HER.

Prinsessa vår som var sjørøver jente på karnevale i barnehagen. kjolen har vi syd sammen<3 Å det var veldig gøy. På lørdag så kom influensan hit til oss. Prinsessa ble syk lørdag og jeg mandag. Så nå har vi ligget en uke rett ut. Prinsessa er på bedringens vei. Hurra!!Jeg er ikke helt i hundre enda, men kommer seg. Ønsker alle en fin lørdag<3
Klem

1 kommentar:

  1. Fine bilder!
    Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger :)
    Velkommen inne hos meg, jeg setter stor pris på nye følgere :)
    Er ganske så fersk blogger, men trives!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett