onsdag 30. januar 2013

Endelig....





har stuen min blitt hvit!
Så deilig å endelig få denne gamle stua hvit. Har ikke ord for hvor deilig det var. Men å bare male gamle plater er ikke bare bare. Så det er godt at denne stua skal pusses opp snart. Men den står ikke på prioriterings lista enda så da måtte jeg bare få malt den. Først gang,bad,ute og så er det denne stua sin tur. Å det ble litt lenge å vente syntes jeg. Det gamle grønne skapet fikk også et strøk maling i mens jeg var i gang. Har hatt planer om det lenge men det var den tiden som ikke strekker helt til da. Men nå er alt gjort i helga.






Skapet har også fått et nytt Tinekhome håndtak på seg. Det har stått på ønskelisten en stund, men plutselig kom min snille venninne med det til meg<3 Heldige meg!

Så koselig at det er så mange som vil følge meg<3 Takk for mange koselige hilsninger. Så hyggelig.

Ønsker alle en fin uke<3
KLEM





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar